Monday 23 February 2015

Tikai Bebuah Inovasyen

Selamat pagi bala pemacha. Selamat pulai kemisi. Selamat Taun Baru Cina.

Pagi tu, aku deka bekunsi enggau kita senentang siti ari keranjai jari kitai Iban ti enda punas taja diduju singkang pemansang iya nya tikai bebuah inovasyen.


Baka nya meh gamal iya. Tikai tu ending tikai bebuah. Tang aku nambahka leka jaku "inovasyen" ba ujung nama iya laban tikai tu digaga ngena tali getah tauka tali kutak. Tikai asal kitai Iban digaga ari bemban tang tikai ke mayuh dianyam diatu digaga ari tali kutak. Nama kebuah ngena tali kutak? Kati alai enda ngetanka adat kitai empu beranyam ngena bemban? Nyangka dua iti tanya tu bisi ngerimbas runding kitai.

Tanya dua iti tu kala dikenataika aku ngagai indai aku (Tikai bebuah tu dianyam indai aku, anyam ke jual). Saut iya pandak aja. "Ngambi buah anyam enda punas". Punas baka ni deh? Ku indai aku madah, bemban diatu tusah digiga. Menua jauh udah bebali ari kelia. Bisi ga apai aku nanam bemban sepun dua, tang nya enda chukup dikena ngetanka semua bansa buah tikai. Nya alai, dikena ngetanka buah anyam tu, sida ke tuai ngambi jalai muntang, ngaga tikai ngena tali kutak aja. Agi ka meda tikai ke bukai?



Bisi siti agi bedau tembu. Agi dalam proses.


Ngarapka kitai nembiak rebak baru ransing ati belajar beranyam ba sida ke tuai ngambika keranjai jari bansa kitai tu enda punas.

Nya aja ari aku.
Enti deka nemu enggau silik senentang tikai bebuah inovasyen tu (bisi asai deka meli @ ngudar), tau betanya ngagai aku ba Facebook aku Suda Lunyong. :)
Mupuk dulu.

No comments:

Post a Comment